Meer dan 450 Fonts! Allemaal gratis!

Welkom op de Fonts club. Ruim 450 lettertypes staan hier voor je klaar. Bijna alle lettertypes kun je bij Nieuws vinden en via een klik op het voorbeeldplaatje van dat font, kun je het downloaden, en gebruiken!

Snel browsen door de fonts gaat het makkelijkst via de Fotoalbums, maar dan moet je wel zelf het overeenkomende font-bestand opzoeken bij de Bestanden.

Heb jij nog een bijzonder lettertype wat nog niet bij de verzameling hier op de club staat? Zet hem dan bij de bestanden, en dan zorgen de clubbeheerders er voor dat ie compleet met voorbeeldplaatje op de club komt te staan.

Veel plezier met de fonts!!

Font: Heartbreaker

  • Mailing: Club overname


    Hallo Fonts-enthousiastelingen!

    Vandaag heb ik de Fonts-club overgenomen van "slayergirl", die jarenlang deze club heeft verzorgd, waarvoor hulde! Zij had er echter geen tijd meer voor, en omdat het zonde zou zijn als de prachtige lettertypen-voorraad zou verdwijnen, heb ik aangeboden om de club van haar over te nemen, om zodoende de club voort te laten bestaan.

    Veel gaat er niet veranderen, want de verzameling staat prima gesorteerd op de club. Nieuwe bijdragen blijven welkom, dus heb jij nog een bijzondere font die niet op de club staat, zet hem dan bij de bestanden, en dan zorg ik er voor dat ie compleet met voorbeeldplaatje op de club komt te staan.


    Veel plezier met de Fonts!

    BB

Font: KingthingsFlashbang

Nu Valentijnsdag weer achter de rug is, richten we ons op het volgende thema wat met leuke toepasselijke fonts verfraaid kan worden: Pasen (en de lente in het algemeen)!

baby-egg.gif

billybear-easter.gif

kg-easter.gif

kg-hippity-hop.gif

leaf.gif

KR-Butterfly-3.gif

LSM-Easter-Chick.gif

panier-de-Paques.gif

RMBaskbn.gif

RMbunny.gif

RMEgg.gif

KR-Easter-Rabbit.gif

Summers-Eastereggs.gif
 bij een aantal lettertypes zijn er alleen hoofdletters(CAPS) aanwezig!

Laatste toegevoegde foto's

moment..

Font: Larson

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan: